Kvällspromenad

Det är faktiskt jävligt skönt med frisk luft på kvällarna. Iallafall om man heter michan för då kommer man hem direkt efter skolan sitter inne och orkar inte göra någonting, ja sitter inne hela dagen helt enkelt. Men hur som helst så var jag var ute med Valen, vi prata lite och så, om helgen osv.. Vi satte oss vid gröna udden och satt där ett tag sen skillde vi oss åt. så nu är jag hemma, funtar på att ta en snabb dusch nu eller om jag ska göra det imorgon bitti, jag har ingen aning!  jag fyller år snart också, wohoo! om tre dagar :) jippieh. Men nu har jag tänkt klart, jag tar duschen i morgon bitti istället, så sätter jag på en rulle och sen ska jag knoppa!

P U S S  P Å  E R! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0