my birthday

Ja då kom jag nyss hem efter en jätte god middag på någon kina restaurang i väsby, min moster bjöd mig eftersom jag fyller år idag. Ja innan det så var min moster o mina kusiner här och Aaron min lilla älskling som jag är gudmor till och mormor & morfar var här också. Så vi fika lite o så och min mamma maserade mosteroster också, även lill Aaron fick lite masage, han tyckte det var skit skönt! Sen åkte mormor och morfar hem, och efter en stund åkte min moster o dom också eftersom dom skulle iväg o äta, och då bestämde jag mig i sista sekund att följa med. Ja så nu sitter jag här hemma framför datan med min mamma också som ligger i min säng med sin dator, så det är familjeträff i mitt rum nu verkar det som. Jag har också varit ute på en promenix med Låla. Men nu ska jag ta en dusch sen kommer mammas kompis mia hit och ska gratta mig, gulligt!

C I A O





tryck på bilderna för att få dom större :) men bilderna är på först min mamma som masserar Aaron och sen hur Aarons ansikte ser ut i det dära hålet. den andra bilden är på mamma i mitt rum..




Kommentarer
Postat av: jenny

fina bilder :D<3

2009-09-20 @ 20:52:54
URL: http://jjennyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0