Ny design

Juste!
Nästa vecka, ska min älskade veronica göra en ny design till mig. Ja får vi hoppas iallafall, om hon har tid såklart. Men hon är skit bra på göra designer! jag lovar. Nu har ju jag inte ens en header? och har inte haft det på länge, sen jag råka radera hela skiten. Så nu har jag haft så här ett tag och det är skit tråkigt! även fast min blogg inte är mitt allt, så kanske det iallafall ska vara en lite roligare design, det tycker jag iallafall.
Nu ska jag aldeles strax gå och lägga mig klockan är bara 22:34 men jag måste gå lägga mig i tid, för jag orkar verkligen inte upp på morgonen sen alltså, helt sjukt. Det är ju helg snart också! då får man sova ut, åh vad jag ska sova, ja sen är det ju min födelsedag också, jippi.. Vi skiter i vad jag fyller utan det är pressenter jag vill ha (A) mohaha nej jag skoja.. Men nu ska sluta skriva, så hörs vi imorn istället.

CIAO

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0