Onsdag

hej på er! 
Jag kom precis eller nej inte precis men för 40 minuter sen ja så kom jag hem, jag har varit i skolan precis som alla andra, förutom alla sjuklingar då.. Jag slutade 15:40 idag, min senaste dag. Och jag var på alla mina lektioner idag till och med idrott, för andra gången.. jaha nej jag har inga planer för ikväll ska väl bra ta det lugnt kanske ta en kvällspromenad med valen, vi bor ju faktiskt ganska nära varann eller ja.. ungefär. Min dag har varit helt okej, jag har varit på grymt bra humör faktiskt. skönt. Och jag har varit sugen på godis heeela dagen! lingon veckan för min del. :( ja o nu fråga min syster om jag ville åka till henne och umgås lite, men jag vet inte om jag orkar att sätta mig på tåget o så, nej vi får se hur det blir med den saken. Men nu hörrni ska jag ta en varm dusch sen få vi se vad som händer. ska iallafall möta Låla en sväng.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0