Sjukling

Hej.
Har inte hunnit skriva så mycket för jag det har varit så mycket nu dom två sista dagarna. Jag har inte varit i skolan igår eller idag för jag mår inte så bra. Idag åkte jag inte till skolan för jag har verkligen ingen ork! har legat i sängen i princip hela dagen, följde med moster o handla också. Jag bor iallafall hos min moster nu, eftersom mamma är i spanien och jag valde att bo hos min moster för jag trivs så bra här. Jag brukar bo här även fast min mamma är hemma. Jag har nära till min kusin Robin där jag brukar vara en hel del när jag väl är i bro. Jag och Angelica var där igår och spela lite guitar hero, Sebbe kom även med trummor så vi spela lite trummor också, det var inte riktigt min grej. Men Cazza var ju iallafall duktig, lite galen bara. Men men... Nu ska jag äta min ben & jerrys! mööms.
där efter ska jag faktiskt vila lite.

K y s s e n


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick inte du komma med på semester?

2009-09-28 @ 18:33:08
Postat av: Cazzamdra

hahah aa skämta aldrig, ja har inlevelse ja svär ;)

trummor är min grej. bara är så :D



Puss å kram på dig tjejen!

2009-10-05 @ 22:59:49
URL: http://metrobloggen.se/Cazzandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0