Varför?

Ibland så känner jag bara hur jävla lycklig jag är, allt är så F****** perfekt! Och ibland kan jag bara känna vad allt bara går åt helvete som att allt det "icke" bra händer på en gång och då menar jag verkligen saker som verkligen käns, saker man inte heller vill berätta för någon, att liksom bara hålla det inom sig.. Eller om en person har något med saken att göra men verkligen inte bryr sig, rättare sagt låtsas om att man bry sig. Eller bara bryr sig en till två dagtar sen hör man aldrig av sig och är bara otrevlig rent ut sagt. Varför ska det vara så? Kan folk inte bara ta sitt ansvar ellr åtminstone bry sig lite grann och inte tänka på sig själv hela tiden. Kan inte alla bara Leva ett lyckligt fucking liv, i och med att vi lever bara en gång, varför ska man då behöva må dåligt? Varför?

&
Jag blev så jävla glad, för jag trodde att du brydde dig. Men nu visar du ju faktiskt att du inte gör det längre. Tråkigt, för du är inte mer än otrevlig nu för tiden.

Nu har jag delat med mig en hel del, och det brukar ja faktiskt inte göra.

Föreseten, jag orkar inte skriva massor med mer jävla depp texter här utan jag ville bara skriva just det här.. Men det är bara en person som kommer förstå den här texten. Därför lägger jag in en låt...

Sorry för en sånhära "depremerad" ...låt men texten passar n ä s t a n  in!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0