Den ända bloggen jag har på mina "favoriter"

och den ända bloggen jag kollar varje dag! och det är faktiskt rahlenfeldt. tog precis en titt i hans blogg och sedan såg en otroligt vettig text.  Jag tyckte iallafall att det var väldigt bra skrivet, för det är så sant! Om ni inte har läst den så tycker jag faktiskt att ni ska göra det.
Jag brukar inte ta texter och så ifrån andras bloggar, och inte skriva om andra bloggare i min egen blogg. Men just nu var jag tvungen!

En snutt av texten, det bästa i texten tror jag.. Det tycker jag iallafall!

"Stå på dig och va dig sjäv, sen får du se vem av dina "vänner" som står kvar, och då är det dom bästa och riktiga. Men ibland kan man få ta så mycket skit för att man just är sig själv, det är avundsjuka svaga personer som vill trampa ner
för dom själva är fega och kan inte va sig själva."

Visa mamma också, och hon tyckte den var otroligt fin och att det stämde.




På tal om ingenting så.. När jag var ute med hunden så såg jag de första "blommorna" som har kommit.. Alltså de första jag har sett!


Jag vill också säga godnatt. Jag ska inte sova än, men det här blir det sista inlägget för ikväll. Så hörs vi imorgon när jag har vaknat!

Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0