Det snöar...

och stackars Oskar fick gå hem själv i "snöovädret" ajajaj...
Vi har precis kollat på någon film, den var helt okej, lite rolig var den. Jag skulle ha pluggat men jag hade ingen ork för jag kan ändå allt tills imorgon, vi har förhör/prov imorgon, jag vet itne vad det är.. Men jag kan iallafall!
Det är redan torsdag imorgon, det var ju helg nyss, men det tycker jag hela tiden.. DAgarna går verkligen "knäpper med fingrarna" så här snabbt.. HAha (a) Men Men, ja var med på idrotten idag, wiie! det är inte ofta jag är det, det var typ 4de gången jag var med. Men men
Nu tänkte jag bara ta någonting att äta sen ska jag kolla på avatar och somna till den! mysigt va? :)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0