En underbar söndag!

En amerikansk frukost är inte helt fel ;)

haha. Jag testade något nytt idag!  Jag gjorde amerikanska pannkakor. större än plättar men mindre än pannkakor och tjockare, riktigt goda var dom.. Med lite sylt och bacon till det, vilken super fet frukost! Det serverades på min ballkong med Linda för det var underbart väder ute varmt och skönt!
Efter det goda frukosten tog jag en snabb dusch och fixade mig lite snabbt sen åkte jag och Linda hem till bålsta. Våran buss gick om en timme och 20 minuter när vi var ibålsta. Så i väntan på bussen tog vi oss en glass och satte oss på en bänk och "solade" haha, grymt skönt!



när vi har varit hemma en stund blev bestämde vi oss för att sola solaruim så jag solade i 20 min.. Vart lite brun, men det var jätte längesen jag solade!
Men nu är det läggdags för jag ska upp tidigt imorgon, ska ta kvart över 7 bussen härifrån imorgon bitti!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0