Fredag

HEJ

Jag har precis kollat på film med pappsen, kom hit runt halv tio, så vi har kollat på film och nu tänkte jag bada eftersom vi har inte badkar hos mammsen. Så det ska bli skönt. Sen ska jag spela the sims 3 (a) jag försöker lära mig deras språk.. HAHA nej jag skoja.. Ah gud vad roligt.. -.-
Men men.
Ikväll blir det lugnt, ska lägga mig tidigt så jag orkar upp imorgon eftersom vi ska till vallentuna, det ser jag fram emot.. Lite för att träffa Elvis och sebbe som jag inte har träffat på år och dar och även Lena pappas tjej, fast hon var här förra helgen men då träffades vi bara en snabbis, så det ska bli ganska trevelen imorgon!
Sen på söndag pappa och vi till täby C, och därefter ska jag eventuellt träffa victor och sen åker jag hem till mamma på kvällen! Så ja nu har jag inte så mycket mer att säga, för nu ska jag spela! wiie -.-

Kyss



Naturliga michan för första gången :) okej, förutom håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0