God eftermiddag!

Då var jag hemma. 
Vädret håller i sig! Det är jätte fint väder ute idag med, så underbart! Jag sov hos pappa inatt så han skjussa mig idag, så jag kom till skolan 20 min tidigare innan jag börja! otroligt... Då hade jag hk i två timmar, vi gjorde panerad fisk med potatis och någon konstig citron sås till det. Efter det så gjorde vi chockladmuffins..men ja det var den ända lektionen som var rolig idag resten utav dagen var det svenska och engelska.. Eftersom jag har eget arbete istället för språk så jag har två svenska lektioner på måndagar.. Men men.

Igår, söndag. Åkte jag och Linda in till stan och tog en sönadgsfika, hon tog en latte och någon morotskaka och jag tog rabarberpaj som inte ens smakade rabarber, usch.. Den var inge vidare kan jag tala om. Sen åkte vi ju till pappa och tog det lugnt.
Nu ska jag snart äta mat sen ska jag smälta maten och där efter ska jag träna!

Vi hörs sen!

Bilder ( idag )



Jag köpte vanilj cola idag för första gången på flera år, jag drack det när jag var sju år ungefär sist.. :)



Micke jobbar på..




 voila! :)

Bilder (söndags)




Linda snyggar sig på tåget



Linda sötnos




Trashmongo påväg hem till pappa söndags kväll. kolla vad ljust det var klockan 20:00.
Linda ropa på Victor som stog en bit ifrån oss, men han svarade itne och då blev jag leeeeeedsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0