Godkväll!

Första dagen i skolan idag då.. Det var helt ok! Fint väder, så mitt humör var på topp hela dagen idag faktiskt.. Vilket gjorde att dan bara rusa iväg! Efter skolan åkte jag direkt till pappa i bålsta med Linda och när jag kom hem gick jag raka vägen till frysen och tog glass, daim glass med maränger, FETAN! haha men jag älskar glass när det är sånt här "glassigt" väder, alltså soooligt! Yes, nu är dagen slut och solen har gått ner klockan är 9 och Linda kom precis hem ifrån gymmet så vi ska kolla på film nu som heter Orphan jag har redan sett halva så nu ska jag se hela!

Imorgon är det tisdag och jag ska gå upp tidigare än vad jag brukar för jag ska hinna med att äta frukost! Äter aldrig frukost, så nu ska jag allt ta min tid att göra det!

Men yes babes nu ska jag göra te och sätta på filmen!

Kyss!



Jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0