Godkväll!

Sitter här med en kopp te i handen! mums, sitter och funderar ut min lösenord till en jätte gammal msn.. Men jag lyckas inte klura ut det!
Ja imorgon är det redan torsdag! som jag säger hela tiden, men det är verkligen så sant, veckorna går så otroligt snabbt, man hänger ju inte riktigt med!

Idag har jag varit i stan med Angelica, vi skulle kika på en studentklänning till henne, och vi hittade en super duper snygg klänning i sture gallerian, den satt sjukt snyggt på henna och allt, den var vit och öppet i hela ryggen osv, jätte snygg!
Men japp så jag kom hem för inte så jätte längesen. Jag tänkte snart hoppa in i duschen!
Ska bara dricka upp mitt te!

Kyss, hörs !


Angelica på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0