Godkväll!

Japp! då sitter jag här på min chill stol... En hårt hjärtstol.. Får jätte ont i rumpan! hahah men jag får inte plats med en stor datastol i mitt lilla och mysiga rum! men ja.. ja det här med att äta nyttigt.. ja det ska vi inte ens prata om.. För det gick inte så bra, eftersom att jag åt glass och allt möjligt idag i stan.. Men det var så "glassigt" väder.. haha nej men solen sken och jag var verkligen sugen på glass! men men..
Efter vi hade varit i stan åkte vi till Lindas mormor och var där ett litet tag, jag åkte hem med tio tåget och nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig och inte sova allt förlänge imorgon så ska jag gå ut på en långpromenad med hunden. Fast klockan kommer jag f** inte ställa för att jag ska ut och få motion haha..

Kyss!




Våren är här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0