godmorgon!

hello my darlings!

ligger här i sängen och orkar verkligedn inte gå upp... Men snart så måste jag gå upp om jag ska hinna, för vi ska nämligen vara hos mormor och morfar klockan två, så jag måste duscha och allt möjligt!
Idag är det dunder fint väder! Så det blir vår liknande kläder idag då, även fast jag inte har så mycket, eftersom jag har inte hunnit köpt vår kläder än, men det kommer.. Efter påskhelgen nu så ska jag ta mig in till stan och bara shoppa..
jag har verkligen inte tänkt på att det är påsk? tiden går så otroligt fort! Det var nyss sportlov tycker jag, men men...
Igår var jag och linda hos hennes mormor och åt påsk mat och lite så, det var ju mysigt, sen ska jag äta påskmat idag också............. men det funkar, för det är så gott tycker jag! Imorgon ska vi somsagt hem till lena pappas tjej i vallentuna och "fira påsk" Fast vi kommer inte äta påskmat SOM TUR ÄR, utan vi ska äta oxfilé och så, tur. det för jag hade inte orkat äta påskmat 3 dagar i rad.. nej tack.
Men nu har jag faktiskt piggnat till lite och tänkte hoppa in i duschen!

Kyss

&

GLAD PÅSK PÅ ER!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0