Grilla grilla, åh vilket väder!

Tjenixen! Idag är jag redan uppe klockan halv elva, jag vakna av att mamma kom in i mitt rum och sa att hon skulle iväg på en lång promenad med Ida för det var så fint väder, men nej jag följde inte med, jag orkade inte idag. Men visst blir man glad av detta väder! MHM.
Jag ska kolla klart på en film som jag börja kolla på inatt men jag somnade, så nu ska jag sätta på den snart. Sen ska jag fixa mig och ta mig in till staden, ska till Lindas jobb och sen åker hon och jag hem till pappa tsm.
Idag tar vi ut moppen för första gången i år! Så Linda ska fixa sig lite hemma hos pappa och så, sen ska vi iväg och handla lite mat, för vi tänkte grilla ikväll hemma hos mig, sedan bjuda över några!
Och vi tar faktiskt moppen till mig idag, så får vi se hur den funkar efter att ha ståt ett jävla bra tag!
Men men, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0