Hej cpan

Ja.. Hello.. Då var det redan söndag.
Jag har egentligen ingen lust att blogga just precis nu, men jag kände att jag kunde dra ett snabb inlägg nu när jag ändå sitter här vid datan.
Jag är hemma hos pappa nu, och har varit det hela dagen?
Idag fick moppen komma ut och ta lite frisk luft, eftersom den stått inne hela vintern. Hon blev jätte glad.
Igår lördag, tog vi det bara lugnt, vi grilla på min stora ballkong, det var lite mysigt faktiskt. Dock klaga grannarna på att vi spelade för hög musik, vad lider dom av? klockan var kvart över elva, bara för dom inte har något liv och är inne och spelar schack. Estackars.
Jaja.. Men nu får jag säga godnatt så uppdaterar jag imorgon!

Kysssenenenen


Bilder från

Igår






Idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0