Lördag

Godkväll.. Vad händer ikväll? nej ingetning för min del, är lite smått irriterad fortfarande..
Idag var blev det gå upp tidigt för mig, för jag sov i bålsta och pappa skulle till sin tjej och Linda skulle jobba.. Så jag och Linda tog tio över elva tåget från bålsta, hon skulle till stan och jag skulle hem till "cpan" säger inte vem men ja.. Det var väl trevligt tills mitt humör sjönk till skåne, cpan gjorde mig galet irriterad, hmm han vet verkligen hur man gör mig irritarad eftersom han gör det varje gång vi ses, det tycker han är super kul.. Vilken lirare.
Men ja så jag och mitt humör åkte in till stan och mötte upp Linda, vi åt mat sen åkte vi vidare, hon åkte till sin mormor och jag åkte.. hem! Så nu har jag precis duschat så nu ska jag ska ladda ner en film som jag måste se! Mina planer vart helt ändrade ikväll, tanken var att vi skulle till bålsta och vara hemma eftersom att pappa inte var hemma, skulle vara ganska skönt, bjuda över några och bara umgås.. Men det blev itne så, utan jag är hemma hos mamma helt själv. Ganska skönt faktiskt.. Får se om någon kommer hit, men senare ikväll ska jag förmodligen till bålsta iaf.

vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0