PANNKAKOR OCH FILM

Tjenixen tjiksen?
ehe a.. Jag tänkte skriva ett inlägg innan jag lägger mig och kollar på film, för jag kanske kommer att somna över natten för jag är så otroligt trött! uha..
Idag har det varit en toppen dag, solen SKEN och jag var jätte glad, sen blev det lite sämre till eftermiddagen.. Men whatever.. nu sitter jag här hemma på min sköna stol och har precis hittat jätte mycket snygga jeans, jag har letat som en gris, och så hittade jag gamla jeans men skit snygga! precis vad jag behöver.. Vill ha ljusa nu eftersom att det faktiskt är vår! Så hittade jag massor  :) wiiiie... Men nu hörrni ska jag kolla på film och äta pannkakor!
Kyyyyyyyyyyyyyyysssssssssssssss






Visst var dom snygga!



Här har vi också en bild på helena som jobbar i vår skola... När hon har på sig mitt löshår! SNYGGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0