Påsklov

godmorgon! klockan är halv ett och jag har precis vaknat, första dagen på lovet idag då, skööööööönt!

på tal om ingenting så hade jag faktikt matteprov igår, jag skrev hela provet och det kändes faktiskt JÄVLIGT BRA! så jag gick hem med ett leende på läpparna, även fast min dag igår inte var så peciellt bra. Men idag är jag glad, men jag vet inte vad jag ska göra idag, jag trodde det skulle vara sol så kunde man åka in till stan och luncha eller någonting, men solen vill tydligen inte komma fram, och imorgon ska det spö regna sa min mor, men hon har säkert fel (hoppas jag). Imorgon ska vi till mormor och morfar och äta middag, sen efter det ska jag åka hem till pappa, fast jag ska åka till pappa idag också... På lördag ska vi åka till vallentuna till pappas tjej och äta mat och lite så, vi kommer sova över där också antar jag, så åker vi hem på söndag. Men yes, nu tänkte jag faktiskt hoppa in duschen, så hörs vi senare!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0