Söndag...

Goddag! Oj så var det redan söndag! Vilket betyder att man måste gå upp tidigt imorgon, bläh.

Jag har precis ätit frukost på ballkongen med Angelica, det är jätte skönt väder ute :)
Idag är det ju söndag och då är det en typisk sån dag att man sitter inne och kollar på film och myser, men det är jag inte alls sugen på.. Jag vill ut i det härliga vädret, så vi får väl se om man tar sig in till stan och äter lunch eller något, skulle vara jätte mysigt!

Igår fyllde min farmor år så jag pappa och Linda var där och åt lunch! Vi var där ett tag sen åkte vi hem till pappa..
Senare på kvällen åkte jag och Linda till jakobsberg till någon Oskar och var där ett litet tag, det var ganska roliga och trevliga människor där.
Men japp, jag orkar inte skriva så mycket. Nu ska jag vila lite, så hörs vi lite senare!



Farmor,jag,Linda

Pappa cpan


Jag



Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0