Torsdag!

det är helg snart.. konstigt? det var ju det nyss.. tiden går så otroligt snabbt! jag hinner inte ens blogga!
Vilket väder! det har varit fint hela veckan? tror jag. Tänk om det kunde varit sånt här fint väder året om? vilket betyder att jag skulle vara glad iprincip varje dag!

Men idag har jag varit glad hela dagen nästan för på no blev jag jätte irriterad för jag fattade ingenitng på mitt noprov, jag hade tränat helt fel, underbart! Sen torsdagar hatar jag för vi har 2 timmar so, men ena timmen kolla vi på film och det fanns bara platser längst bak så jag såg ingenting jag är ju så kort också.. Så jag satte ihop tre stolar på varandra och satte mig och då såg jag lite av texten på filmen iallafall :)  Men ja, idag/ikväll ska jag bara vara hemma med mammsen. vi ska åka och hanlda och så för jag behöver ha frukt hem eftersom att jag är socker beroende eller ja jag små äter hela tiden jag när jag väl är sugen på något måste jag ha något, så jag tar en macka eller om det itne finns något gott så slutar det med att jag tar ett glas saft? och håller man på så hela tiden så går man upp i vikt, en dag smäller det, då man rullar fram. Så därför måste jag ha frukt och sånt hemma! Sen senare ska jag och mamma träna, sen sluta kvällen med ansiktsmask och fixa naglarna och lite så. Skönt!

Men ja, på lördag fyller farmor år så igår var jag och Linda i täby centrum och handlade presenter till henne, sen så åt jag mat och handlade för det sista pengarna jag hade på mitt täby kort, jag dampade alltid lika mycket när jag såg mitt täby kort i plånboken så nu är det typ 20 kr kvar, haha.. Ja sen åkte jag och Linda hem till pappa, och när vi kom hem så fick vi en ny mobil av vår käre far. Tack!

jag tänker.... vad ska jag skriva mer? just nu är det så tyst att jag till och med hör min klocka ticka på armen.. Men nej nu ska jag sätta på musik, sen ska jag hoppa in i duschen!

Kyss!


( orkar inte läsa egenom om det är något stavfel eller något annat )

 

 jag just nu... sLITEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0