Godkväll!

gud vad jag är duktigt på att uppdatera! wihuu..
Sitter just nu i sängen och äter glass, är sugen på något hela tiden! Jag kommer bli fet som en gris snart! hehe men jag älskar glass så det skiter jag i ;)
Men men, imorse så försov jag mig, jag kom en halvtimme sent till lektionen, lite pinsamt sådär de första dagarna i skolan... haha men annars så var min dag väldigt bra, bara att jag slutar så sent varje fu*king dag! slutar tjugo i fyra imorgon m ed, men jag börjar yjugo över åtta, inte så stor skillnad men ändå... Men dagarna går så otroligt fort! imorgon är det redan onsdag sen är det torsdag och sen får jag träffa min älskling! hehe.. Men men vet ni vad, nu ska jag faktiskt gå och mysa med min söta lilla valp :)

Puss



Min nya hund har jag inte nämnt något om här ibloggen! Men här är han min lilla sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0