Jag saknar min Leo

Hallå där!

Vad gör man en sån här måndagskväll som denna? Jo jag ligger i sängen och lyssnar på musik just nu, jag och angelica har precis bakat en sockerkaka för vi var så sugna på något! ahaha....

Funderar på att sova nu så jag faktiskt orkar upp imorgon! För jag kom knappt upp imorse, uscha jag började klockan åtta och slutade 20 i fyra! men dagen gick ändå ganska snabbt, men jag hade 6 lektioner!  Imorgon börjar jag klockan åtta och slutar halv fyra! MEn det blir nog bra, sista lektionen är hk dock, och det går snabbtr och det är roligt! men men, nu har jag inte så mycket mer att skriva!

Mer än att jag saknar min pojkvän så otroligt mycket, även fast jag sov och var med honom hela helgen! Men kommer inte få träffa han förns på fredag, skönt att man får längta lite! haha godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0