GODMORGON

hallihallå... låt klockan slå? stå? nej jag skojar jag vet inte hur den går!
Men jag är iallafall vaken nu och har varit de en timme.. och jag ska gå till skolan snart för vi ska samlas klockan 7 -.-  Jag siitter här med mitt varma te så jag blir lite varm i kroppen, uuuuh jag fryser, för det finns ingen värme i denna lägenhet känns de som!! Jag är inte nervös det känns skönt.. Vem ska jag skämmas för ? min lilla skola? nej jag tror inte de..
Men men, nu måste jag nog gå om jag ska hinna till sju, eftersom att jag har uggsen på mig så tar det dubbelt så lång tid att gå...

Peace

IDAG FÅR VI JULLOV! cp skönt



Idag har jag min nya skjorta på mig, älskar den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0