nyår om två days

Hallåa!

"SNART ÄR DET NYÅR! YEEES TAGGA TILL!....? "

hur låter det nu för tiden? ja nyår är så jävla överskattat så fattar inte hur folk kan säga samma sak varje år, som den där meningen jag skrev här åvan... fy.. Nej. min nyår blir hyffsad lugn! Ja ska vara hos sanna med några! Det blir trevligt! Det ända jag längtar efter det är få göra sig fin! sätta på sig klackarna och gå ut...... och ramla o dö.. Nej men ja att göra sig fin och äta god mat, mammas gamla vanliga, tre rätters! Förätt är hummer grej, varm rätt oxfile m potatisgratäng och efterrätt någon god grej!! muuums, hoppas jag har fått tillbaka min matlust tills på freda<g.. Har inte haft de på tre dagar nu :( Ja har druckit ett glas fil varje dag. inte mer än så....


Ja och idag, onsdag.. Har jag varit i jakan en snabbis, köpte ett par klackar och en väska! Tog en snabb fika sen åkte vi hem, doch det har varit en lugn kväll!!

whatever! Nu ska jag sova och ska sova jätte länge imorgon! PUSSSSSSS

Dagens klädsel




och en liten ego bild på köpet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0