plugg och hemmakväll

TJenis!

 

Idag blev de en riktig hemma kväll. Har inte varit ute någoning! Har bara varit hemma och pluggat och gjort ansiktsmask och massor med saker! Mys, så nu ska jag snart sova..

Imorgon har jag prov, de kommer jag klara har pluggat som en gris så jag grejar nog det! Nog om de ska jag till simhallen imorgon och simma med kläder på osv, livräddning osv , jag kommer drunkna! MEn men, sen efter skolan ska jag och min söta Engel till St: Martins gymnasium på öppet hus, de ska völ bli lite intressant o se hur skolan är efersom jag förmodligen ska gå den!

MEn men, jag orkar inte skiva mer för tangentbordet är fucked up!!!!!!!!!!!!1 damp

 

peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0