Dålig uppdatering, i know

Yes, Jag har inte skrivit på hela veckan för jag har inte haft någon ork och inte tillgång till dator heller för den delen.
Jag har praktiserat hela veckan, det har faktiskt varit ganska kul, dom som jobbar där är jätte trevliga, så det är ju bra! Jah har skurit 100 sallads huven och paprikor och jag vet inte vad, sen har jag gjort sallader och sandys mackor. Dom e så otroligt goda! Jag börjar nio och slutar två varje dag.

Jag sitter just nu hemma hos pappa, tänkte gå och lägga mig för jag är galet trött! Jag åkte hit direkt efter Praoen.
Imorgon är det fredag också! GRYMT.. Inga planer för morgon dagen, men det kommer. Jag och Linda kommer allt hitta på något!


BILDER






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0