god eftermiddag!

Nu har jag precis städat mitt rum! fast aa så jätte fint blev det ju inte, men nu har jag iallafall tagit undan alla dessa kläder som alltid liger och skräpar på golvet.. Om inte jag inte hade kläder så kan jag lova att mitt rum hade varit superfint hela tiden.. Idag har jag inte bara gått runt och ätit feta saker och och kollat på film! Jag gick upp runt 10 och då åt jag frukost och sen kollade jag på the ugly truth, Efter det så gick jag ut på en lång promenad med hunden, i en hel timme! sen när jag kom hem hade mamma lagat mat så då åt jag lunch och nu sitter jag här i mitt nystädade rum! :)

Jag har precis planerat morgon dagen med min käre syster, vi ska åka in till stan runt två och boka biljetter till "farsan" filmen, för man kunde inte reservera, så vi hoppas på att det finns platser kvar! oj vad glad jag skulle bli då, för jag vill verkligen se den! klockan 20:50... Håll tummarna? Efter bion ska åker vi hem till bålsta och sover, lördagen är icke planerad, det blir nog en lugn helg!

Nu ska jag hitta på någon att göra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0