godmorgon!

Ledig idag från skolan.. Gud vad skönt! Hade jag inte varit det så hade jag slutat tjugo i fyra idag, för det gör jag varje onsdag! Så det är jätte skönt, men jag har blivit sjuk också, skit jobbigt.. Det kommer när man minst anar det..Så jag ska nog inte till skolan imorgonm måste vila så jag blir frisk till helgen..
Jag ska till pappa i helgen, och på fredag ska jag på bio med min syster,C & V.

I lördags åkte jag iväg på kryssning,  resan vart helt okej, det var kul faktsikt..
MAmma och dom tog taxi till söder för dom skulle ta ett glas vin innan vi skulle till båten, så jag och Linda åkte kommunalt, sen tog vi taxi ifrån medis istället, till båten.. När vi kom till båten så gick vi upp till hytten snabbt och fixa oss lite sen gick vi ner och åt, maten var god sen satt vi där ett tag. Vi gick upp till hytten och var där ett tag sen efter det blev det party.

Så kryssningen vart väl lyckat om man säger så.

Snart kommer mamma hem för hon är och handlar lantschips och nyponsoppa till mig, åh det är så gott! Jag äter alltid nyponsoppa när jag är sjuk (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0