Hej bloggen!

Idag är det onsdag och det har varit en grymt lång dag! Jag började redan vid åtta imorse och hade två lektioner, sen åkte vi någonstans med klassen som jag sa igår, men klockan tolv åkte vi ifrån kungsängen sen kom vi tillbaka till kungsängen klockan fem. Men det var väl helt okej, politik är iallafall inte något jag kommer jobba med sen, haha.

Ja så jag kom hem nästan nyss, är super trött... Tänkte äta lite, sen bara sätta på en film och ta det lugnt.
Imorgon börjar jag klockan nio, så jhag får lite sovmorgon iallafall och jag slutar kvart i 12, uuuuuuuuuber skönt faktiskt! så det blir en väldigt kort dag imorgon.

Nu ropar mammsen, vi ska laga mat!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0