Hemmakväll "bror"

Japp då sitter jag här och cpar mig med Linda, hon kom hit med massor med chips och godis, mmmmh... Så vi ska bara kolla på film och lite så..

Idag så sluta jag klockan ett, efter eget schema dårå, jätte skönt! så jag kom hem och tog det lugnt, jag var lite med mamma, sen duscha jag och lite så, sen lite senare kom oskar förbi mig för han skulle ändå upp till en kompis i närheten, så vi prata lite och sådär, sen gick han och efter det mötte jag upp Lindabinda och ja nu sitter vi här.. SÅ TAGGADE FÖR KRYSSNINGEN IMORN ;) nej men... det ska bli kul faktiskt.. Men nu ska vi sätta på en rullebulle!

Pussen!



Mohaha, jag smyg fotade oskar i sommras. Vad busig jag är, nu lägger jag ut den också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0