Home

Nu har jag kommit hem efter att ha varit hos farfar med systeryster..
Det var jätte god mat! Först fick vi toast skagen men det var lax på också, skit gott sen efter det så fick vi potatis grej med kött och sen sallad till det, det var super gott. Sen solade jag och linda, vi hade helt glömt bort att han hade solarium för vi har inte varit där på jätte länge så vi kollade runt och så sen så hitta vi det och mina ögon vart till hjärtan, vi solade i tjugo minuter var och efter det var det efterrätt -.-.. Det var så mycket som stog på bordet då men det är ju lingon veckan för mig så oj vad glad jag blev när jag såg alla goda saker, för jag var så super sugen också! Sen sprack jag och då åkte vi hem.. nej men vi kollade på gamla bilder och så sen skjussa farfar hem oss..

Och nu är jag hemma, tänkte duscha av kroppen bara sen ska jag kolla på amarican pie :D

pussen


bilder från fottona vi kolla på idag, inga bra bilder, jätte suddiga.

jag och elvis i norrland... Snyggve






Jag och linda skulle åka från bålsta till kungsängen för vi skulle på middag, och det var första gången hon körde vår moppe, hahaha, men de va bra.



Bilder från idag.




Här ser ni hur kort jag är....



Mina sockor är rosa och det var solariet också :D höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0