ingen rubrik idag tycker jag?

Jag kom precis ut ur duschen, så nu sitter jag här framför datan och lyssnar på hon som sjunger i gårdagens inlägg, det sista alltså. men yes..
jag har varit istan i princip hela dagen, vi åkte runt ett sen kom vi hem runt sju. Jag var där med Linda vi kolla runt lite, jag hitta skor. Sen gick vi och åt någonstans där det fanns sushi och kinamat bufé, skit gott var det! Ja sen åkte vi hem.

Imorgon så är det prao... Jag känner liksom inte det hära "jippie, skit kul" utan det är mer "skönt nu slipper jag skolan iallafall" typ så? Men det funkar, Somsagt så ska jag praoa på Sandys på kungsgatan.. Men det kan ju bli lite roligt iallafall., men jag börjar klockan nio och slutar två.. Linda ska kanske komma in och äta lunch med mig, så det blir ju bra! Men nu orkar jag inte skriva mer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0