Tisdag kväll

God kväll!

Idag är det tisdag, usch... Jag har blivit så skoltrött! Men jag var iallafall i skolan idag, woho.. Det var nästan som vanlligt, men det hände lite saker i skolan så det var ju kul med lite "action" i det hela.. Men men, efter skolan så åkte jag hem till min syster i bro, vi kollade lite på gamla foton och pratade lite och så, sen kom pappa runt 5 och hämtade mig för jag ska sova hos pappsen ikväll! så får jag träffa Linda lite också! wieee.. Jag har previs ätit lite kvällsfika, jag åt yoghurt med myssli och en lax macka, jag älskar lax! mmmh... men nu sitter jag bara här och "chillar" på min "chillstol" medans Linda färgar håret, det ska bli ljusbrunt. Det blir säkert bra!

Men yes, imorgon ska min klass på studiebesök, jippie...... Det ska inte bli så speciellt kul, från klockan ett till fyra. Usch.

Men nu har jag ingenting mer att skriva, så ha det så super bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0