4 januari

Hej.

Idag är det måndag usch, snart är det skola igen, men vet inte riktigt när jag börjar.. Men det visar sig.

Jag vakna precis, eller farmor väkte oss för hon hade börjat med maten, så vi ska väl äta lunch snart också....
Sen idag ska jag åka hem, har varit hos Linda i fyra dagar nu. MEn det har varit skönt, men efter dom här dagarna ser det ut som stryk häär hemma, tja tills farmor kom hit och det var igår..
I lördags så bjöd vi hem några kompisar, den kvällen vart väl helt ok eller ett tag iallafall, vi rökte vattenpipa och lite så.. ja sen igår hyrde vi stockholm boogie och någon annan rysare film, jag har sett stockholm boogie förut men den är så jävla skön så vi såg den igen..
Men nu ropar farmor förfullt här, nu ska vi äta!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi börjar den 11 januari det e på en måndag

2010-01-04 @ 20:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0