Lördag

Tjenixen!
Har inte skrivit så mycket i bloggen nu den sista tiden... Har inte haft så mycket tid till att sitta vid datan.. Men men.. Vi kom precis hem ifrån kista.. Jag linda och pappa alltså.. vi kom till kista jätte tidigt, runt 11 eller något, så vi åt frukost och lite så sen kollade vi lite på kläder, vi gick runt i över en timma och bara kolla oh kolla, men till slut hittade jag en tröja och ett par byxor, så det var ju lite bra.. så nu sitter jag här hemma hos pappa, jag ska ta en dusch snart sen lite senare ska jag och mamma hem till mosteroster och umgås lite med dom ikväll. Sen är det skola snart :( om två dagar, USCH.. Känner verkligen inte för att gå till skolan. Men yes!

Igår fredag tog jag det bara lugnt jag sov jätte länge sen så lite senare runt 5 åkte jag och Linda till staden och åt mat, vi åt sushi, OJ de var gott! Efter det mötte vi upp Thai och Vito för vi skulle gå på bio, vi skulle se någon aa jag kommer inte ihåg vad den hette, men hur som helst så fanns det inga platser kvar så vi kollade instäng 2. Den var faktiskt jätte bra, vi satt längst ner så man fick ju typ nacksperr förfan -.- men de dög! Så efter bion åkte vi ända hem till bålsta så när vi kom hem var det bara att gå och lägga sig för vi var skit trötta, klockan var ändå halv 1 och vi skulle upp tidigt imorgon.. Men nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och fixa mig lite.

have a nice day... Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0