Onsdag

Break break Your Heart.... dododo

haha den här låten vill inte släppa min hjärna! Sjunger på den hela tiden, fast det ända jag kan är just det som står här över..
Vilket piss väder det är ute också, bläääää för det, men vill ju inte ens gå ifrån skolan. Fan snart skaffar man sig en snöskoter som man åker med till och från skolan. hade det inte vartit nice? johohodu! Men dröm vidare.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen för det är svin kallt, sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, jag får se, jag är jätte trött idag!

Jag längtar till den 6 feb för då åker jag iväg på kryssnig, ska bli skit kul! Men Linda binda som fyller 18 på tisdag, grattis till henne, ja i förskott då. Ja det är ju inte bara vi, det är drygt 15 till. Men det ska bli kul ialldfall.

men vi höres senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0