Paradise hotel

Yes, då har jag precis kollat klart på paradise hotel! Usch så patetiskt det är... jag blir nästan irriterad när jag kollar på det, medans jag ändå är beroende, jag måste verkligen kolla på det.. Ibörjan så kolla jag bara för skojs skull men nu får jag inte missa ett ända avsnitt.. Min moster kollar till och med på det. Jag mena, det är ju för det mesta ungdomar som kollar på det om man säger så? men det är ju så, man måste ju se vad som händer.. Men för det mesta är det bara skitsnack i det där pogramet, dom beter sig som 15 åringar liksom, fördommar och skitsnack hit och dit.. Så fort det kommer in en ny så är den en hora eller något sånt? jag hatar skitsnack och framförallt fördommar.. Det är ju inte förns man känner personen bra som man kan börja snacka bra eller dåligt om personen? Det är lite synd, för dom är ju förfan vuxna människor?

Nu ska jag sova, jag ska allt ta och lägga mig i tid ikväll... I och med att jag vaka en kvart innan jag började imorse!

Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0