skridskor och grejer

ja då kom man ut ur duschen precis, guud så skönt och varmt det var! :D

Ja idag var jag i skolan, var på exakt alla lektioner! Grymt! då menar jag alltså att jag var med på idrotten, typ första gången på två år.. haha nej men vi åkte skridskor och grejer, och det var ju inte så lätt som det ser ut, jag har inte åkt det på år och dar! Jag bara stog där på isen som ett jävla fån hade hjälmen lite snett på huvudet och stog med fötterna innåt alltså ja.. Kan ni fatta hur fånig jag såg ut då ? Lite gulligt var det kanske då.. Det tog så mycket som tio minuter för mig att sätta på min dom där jävla skridskorna sen ställde jag mig på isen och då åkte jag inte för jag kunde inte!  Sen börja jag frysa så mycket om fötterna så då tog jag mitt beslut att inte vara kvar på isen utan gå in och värma mig istället, ja och då fick jag av mig min ena skridsko som jag fick på mig den, ja sen skulle jag ta av mig den andra som inte gick lite lätt, jag fastna med foten i den och jag fick verkligen inte av den! Ont gjorde det också ska ni veta, ucsh, ja sen efter en kvart märkte väl joakim att det inte gick så bra för mig så han hjälpte mig.. Tack så mycket, sen tog jag dom där jävla skridskorna och kasta dom åt helvete sen gick jag in och värmde mig.. Usch ska aldrig sätta på mig ett par skridskor igen! Just då trodde jag nästan att jag skulle leva med den på foten, för den satt verkligen fast!
OKEJ. Glöm skridskoåkningen nu, slutpratat!

Hur som haver så vart det ingen sandys besäkande idag inte, jag hade verkligen ingen ork! så jag gick hem och tog det lugnt sen lite senare träffade jag vicky, vi pratade lite och så.. Hon ska också följa med mig till stan imorn så jag har det gjort, sen ska vi ta en fika eller något efter.. Det blir ju bra!

Men nu vet ni vad ska jag gå och lägga mig, för jag är grymt trött!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0