Söndag

... söndag uber tråkiga söndag..

Jag börjar med att säga Godkväll.

Har sitter jag , helt slut efter att ha städat mitt stökiga rum, ja det var stökigt iallafall.. Usch, har inte gjort ett skit idag, eller jag inte på hela helgen faktiskt, det har varit en jävligt lugn helg.. Det blir ju kryssnig nästa helg så det gör ju faktiskt inget! Jag längtar verkligen, för jag vet att det kryssningen kommer bli lyckad! Vi är runt 18 som ska åka, så vi är ju ett gäng iallafall. men men..

Jag fryser! så jag funderar på att ta en ducsh, sen ska jag gå och lägga mig och sova sen aldrig vakna igen.. NEj men jag ska sova ut imorgon, ingen skola för mig inte. Skönt!

Sen på tisdag, då fyller Linda år. Så vi ska åka in till stan och käka sen ska vi kolla på bio, snabba cash! Yes, jag vill verkligen se den så det ska bli roooligt. 18 år blir hon...  Fyf*n vad skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0