Efter detta äckliga....

Regniga väder så har jag inget bättre för mig än att kolla runt efter vinterjackor.. sommarn är ju slut nu tycker jag.. Iallafall om det ska vara sånt här  väder...

 

Så jag hitta e nskit snygg, GRRRR

 

Måste bara se vart den kommer ifrån :D

 

Föresten så har jag inte skrivit så mycket nu, men jag kom hem ifrån riga i fredags, och jag kan inte säga mer än att det var underbart. Träffa massor med trevliga människor. Vi åkte båt dit, alltså en kryssnig blev det då dit och sen stanna vi där i 2 nätter sen blev det en kryssnig hem igen, på hem resan träffa vi på ett gäng norskar, JÄRNDÖDA! nej jag skoja, dom var trevliga och roliga att umgås med, haha så ja vi hade världens bästa väder, sjukt varmt, det var fina stränder och äcklig mat, men ah, det var en bra liten resa det! MEn nu ska jag faktiskt ta något att äta sen sätta på en film och soooooooova!

 

Natty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0