Grattis morfar och kusinvitamin!

HAllå!

Sitter här hemma hos pappa i bålsta och väntar på att mamma och micke ska komma och hämta mig.. Så då passar jag på att skriva ett inlägg..
Vi ska hem till morfar för han fyller 65 så vi ska dit och fika och lite så, men a i går så åkte jag faktiskt hem till pappa, har inte varit här på år och dar, men Linda messa mig och sa att hon skulle hit så då åkte jag också hit, så jag pappa och linda drog ut och åt och hade det trevligt. Sen lite senare åkte jag och Linda iväg till ekilla för vi skulle bada, men inget bad blev det inte nej, det var för kallt...
Jag har inte dirket något intressant att skriva just nu, så jag slutar här!

Kysss



Bild från Mickes födelsedag



Bild från mickes födelsedag



Lilla suppis äter gräs, bilden är tagen idag på min sööööta liilla katt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0