skönt med ett kvällsdopp!

tjenixen!
Fy helvete vad varmt det har varit idag, men man ska ju inte klaga kanske.... Eftersom nu är sommarn äntligen här och jag verkligen älskar det!
Jag kom nyss hem efter att ha varit i rättaboda med Cazza,robin,Aaron och lilla söta thindra! Jag åkte hem till kus inen för att hålla cazzandra sällskap tills Robin kom hem för då skulle vi ta oss en promenad till rättaboda. Skönt med motion! jag behöver verkligen det känner jag, kan inte gå upp för en j*vla backe, för så fort jag har kommit upp för den så ligger jag där nere igen för då har jag dött... Nej men det blir väldigt jobbigt.. Men iallfall, nu är jag hemma och jag lever, jag drunkna inte även fast jag inte kan simma! Nu ska jag  äta maten!

KYYYYYYYYYYYYSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0