tjabba

Sitter här hemma i kalmarsand och ruttnar.... HAr verkligen skit tråkigt, Men jag bryr mig inte om att det är fredag för det är det ju förfan varje dag.
Men idag har jag och Linda varit inne i stan, och handla lite smått och gott ja sen efter det så åkte jag hem och packade eftersom att jag åker snart, ja på måndag redan! Det blir kryssning till riga sen stannar vi i riga i några dagar sen blir det kryssning tillbaka till stockholm ;) paaaaaaarty!
Mhm, det sägs att det ska bli dåligt väder imorgon? men vissa säger också att det ska bli fint! så ja om det blir fint väder imorgon så blir det gröna udden för min del, nära och bra, jag orkar inte åka någonstans.. I och med att jag inte kommer vara hemma ibålsta imorgon på dagen så orkar jag inte åka till ekilla, naaae så det blir i kungsängen! Nice.
jaha, nu tänkte jag väl sätta på en rulle och sen ska jag nog soooooooooooova (a)
(ÅNGEST)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0