TJOHEJ





hallå hallå hallå!


Kom precis hem efter att ha varit på gröna udden en sväng, jag doppade mig bara med angelica, mamma och moster med familj var där också..  Men vi gick nästan lika snabbt som vi kom dit.
Så jag har hållt mig till min  ballkong idag, har inte haft någon lust att ligga på stranden idag. Så nu tänkte jag aldelesstrax hoppa in i duschen och sen lite senare ska jag till bro, ska till rättaboda och baaaada lite senare också!

 Igår så fyllde min morfar och kusin år som jag redan har sagt men a, så jag och angelica tog oss en promenad hem till morfar och mormor, och där åt vi massor med gott och firade dom! Sen runt elva på kvällen gick vi den långa vägen hem igen, men vi hade det jätte kul på  vägen hem, vi dansade och sjöng och tiden gick ju väldigt mycket fortare! Jag och angelica alltså.
Men nu ska jag... a jag vene. Men jag orkar inte skriva mer!

Kyss





Och här har vi dagens låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0