dfjgdkfgj ok?

HALLÅ DÄR  I STUGAN! nej jag skoja..
Vad har alla för sig en lördagskväll som denna, tänkte jag säga.. Men det är ju faktiskt onsdag men det är ju lördag varje dag liksom!
Själv så gör jag inte så mycket, jag tar det ganska lugnt faktiskt, jag bara chillar liksom! Jag är väldigt hyper idag, eller ja just nu allafall.. Jag måste röra på mig känner jag! annars så kommer jag ligga och skrika i kudden i 18 år och få ett damp utbrott..

Igår, eller jag mena i förrigår kom jag hem efter 5 härliga dagar ute på sjön, det var underbart fint väder och jag har verkligen jobbat på brännan jag har bara solat under hela båt semestern! Vi åkte till skärgårn, vi var på nåttarö och sandhamn, det har varit skit mysigt! MUMS
Lägger upp lite blider, för jag orkar inte skriva så mycket mer.

Men imorgon ska det bli fint väder och jag ska SOLA & BADA!

KYSSAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0