ett snabbt inlägg

tjenixen bloggen!

Nu sitter jag här på min sköna stol och är jätte sjuk! Jag har jätte ont i huvudet och är förkyld. Inte bra!
Vilken härlig dag det har varit idag? sol och värme åh vad skönt, en perfekt dag att vara inne i stan och ha det super mysigt.
Idag mötte jag upp min syster inne i stan halv fyra, sen åt vi lunch på en mysig uteservering i gamla stan, vi åt en smarrig sallad och efter det åkte hon hem och då mötte jag upp Malin och hennes killkompis, så vi gick runt lite sen åkte vi någon slaks turkskjuss, en sån här kyckel som man kan sitta där bak i någon grej, ja så vi åkte till djurgårn och där hyrde vi trampbåt och åkte runt ett litet tag, sen slutade det med att vi gick in till grönan och var där en liten stund, Malin fick med sig en jätte storbasket boll och en stor blomma, men frågan är om det verkligen var hon som vann de sakerna? ;) haha men men.. Nu ska jag ta en vamr dusch sen ska jag lägga mig i sängen med något gott och kolla klart på shutter island som jag somna till igår!

Kyssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0