Hejsan hoppsan!

Jag är inge bra på att blogga längre.. Har glömt bort min blog helt alltså.. haha men jag ska försöka blogga lite oftare iaf.

Men idag är det måndag tror jag, och jag har haft en underbar helg tsm med Tessan, veronica, Lena och många fler. Jag har varit hos tessan hela helgen, för hon hade huset för sig själv, sen i igår så var jag hos putte min kusin för han har fyllt år så jag fick se hur han bodde också eftersom att han nyligen har flyttat hemifrån.

Så ja, just nu sitter jag och väntar på att shutter island ska bli klar.. Vill verkligen se den, jag skulle se den på bio för hundra år sedan, men det blev aldrig av så nu har jag glömt bort den och det var Linda som kom på att vi skulle se den, för hon är här! wiiie, har saknat henne som fan. HEhe

Men nu ska vi se en fucking film! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0