hoppsan

Hade nästan glömt bort min blogg.
Har inte skrivit på jätte länge, även fast det har hänt ganska mycket!
Det har varit skolavslutning, sanna har fyllt år och Angelica har tagit STUDENTEN? Men jag har fatiskt inte haft någon lust att blogga de här senaste dagarna! Men ska försöka bättra mig lite!
Men skolan är inte slut för min del, eftersom jag har äcklig sommar skola, jag ska gå i en vecka, så det är bara 3dagar kvar i skolan, sen är det sommarlov på riktigt!!
Jag har verkligen inga planer för i sommar, jag ska på kryssing till riga och vara borta i 5 dagar.. SEn ska jag jobba och lite så, en väldigt lugn sommar!



Klockan är nu fem snart och jag tänkte faktiskt bara slå på en rulle och äta lite gott för jag är så otroligt trött! gick upp 8 idag liksom för att hinna till skolan, usch fyfan för det!
Men vi hörs lite senare eller imorgon för jag orkar inte skriva!

Bilder sen studenten!






Bilder sen skolavslutningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0